Activitati CRS
Traininguri online în domeniul turismului destinației, prin programul Erasmus Plus
- 02/09/2020
- Posted by:
- Categorie: Articole
În cadrul proiectului Your Local Guide a avut loc, marți, 1 septembrie 2020, o întâlnirea online a tuturor partenerilor europeni. Evenimentul a avut drept scop stabilirea modalității de desfășurare a activităților de training și a evenimentelor din cadrul proiectului, având în vedere noul context epidemiologic european. Astfel, cele mai multe astfel de instruiri se vor desfășura online, la finalul anului 2020 și începutul anului 2021, perioadele exacte urmând a fi afișate pe wesiteul proiectului.
Aceste cursuri sunt un rezultat al proiectului YOUR LOCAL GUIDE – Digital Skills in Tourism for Seniors, finantat prin intermediul programului Erasmus Plus. Proiectul isi propune sa promoveze abordari inovatoare de predare si invatare, concretizate sub forma unor rezultate precum: colectii de bune practici si manuale interactive, un kit de instruire si un joc video ca instrumente pentru a invata cum se poate gestiona si promova o destinatie turistica.
COMPETENTE DOBANDITE
Competente digitale necesare in turism
- Utilizarea big data in turism
- Securitatea cibernetica si protectia datelor
- Crearea de continut digital
- Digitalizarea strategiilor din domeniul turismului
- Strategii de comunicare si utilizarea social media
Managementul destinatiei turistice: strategii si bune practici
- Atractii si destinatii turistice. Tipuri de turism si tipologia turistilor
- Managment turistic: factori motivationali. Comportamentul de calatorie al turistilor
- Semnificatia destinatiilor. Atractivitatea destinatiilor. Teoria celor 5A
- Managementul destinatiei turistice: Arealul destinatiei. Tipuri de destinatii turistice
- Instrumente pentru managementul destinatiilor turistice
- Componente ale ofertei turistice: atractii, transport, destinatii, activitati si reglementari
- Exemple de bune practici
Promovarea destinatiei turistice
- Introducere in promovarea destinatiei turistice: cum sa oferiti o destinatie atractiva
- Planul de promovare si de comercializare. Abordare centrata pe client
- Strategiile de marketing al destinatiei turistice – online si offline
- Instrumente de marketing, inclusiv e-mail si marketing mobil
- Dezvoltare publicitara, inclusiv publicitatea „Pay per Click”
- Managementul calitatii. Crearea retelelor intre operatorii de turism si partile interesate
Comunitati de social media pentru destinatii turistice
- Marketing online si social media
- Utilizarea retelelor sociale in turism
- Dezvoltarea mecanismelor de evaluare in turism
- Strategiile de implicare a consumatorilor
- Comunitatile de continut
- Asistenta clientilor prin retelele social media
Detalii despre proiect și viitoarele instruiri in cadrul acestuia puteti gasi pe websiteul dedicat: http://www.yourlocalguide.org/ro/
Lasă un răspuns Anulează răspunsul
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.