COMPETENTE DIGITALE PENTRU MANAGEMENTUL SI PROMOVAREA DESTINATIEI TURISTICE
COMPETENTE DIGITALE PENTRU MANAGEMENTUL SI PROMOVAREA DESTINATIEI TURISTICE
DESCRIERE CURS
Acest curs este un rezultat al proiectului YOUR LOCAL GUIDE – Digital Skills in Tourism for Seniors, finantat prin intermediul programului Erasmus Plus. Proiectul isi propune sa promoveze abordari inovatoare de predare si invatare, concretizate sub forma unor rezultate precum: colectii de bune practici si manuale interactive, un kit de instruire si un joc video ca instrumente pentru a invata cum se poate gestiona si promova o destinatie turistica.
Detalii despre proiect in link-ul: http://www.yourlocalguide.org/ro/
DOMENIUL DE STUDIU
Dobandire cunostinte si abilitati digitale pentru managementul si promovarea destinatiei turistice
GRUPUL TINTA
- Seniori cu competente digitale scazute, dornici sa lucreze in managementul si promovarea destinatiilor turistice, intelegand oportunitatea unei astfel de afaceri si dorind sa o valorifice individual sau intr-o comunitate de profesionisti
- Centre de formare
- Specialisti din industria turismului
COMPETENTE DOBANDITE
- Competente digitale necesare in turism
- Utilizarea big data in turism
- Securitatea cibernetica si protectia datelor
- Crearea de continut digital
- Digitalizarea strategiilor din domeniul turismului
- Strategii de comunicare si utilizarea social media
- Managementul destinatiei turistice: strategii si bune practici
– Atractii si destinatii turistice. Tipuri de turism si tipologia turistilor
– Managment turistic: factori motivationali. Comportamentul de calatorie al turistilor
– Semnificatia destinatiilor. Atractivitatea destinatiilor. Teoria celor 5A
– Managementul destinatiei turistice: Arealul destinatiei. Tipuri de destinatii turistice
– Instrumente pentru managementul destinatiilor turistice
– Componente ale ofertei turistice: atractii, transport, destinatii, activitati si reglementari
– Exemple de bune practici
- Promovarea destinatiei turistice
- Introducere in promovarea destinatiei turistice: cum sa oferiti o destinatie atractiva
- Planul de promovare si de comercializare. Abordare centrata pe client
- Strategiile de marketing al destinatiei turistice – online si offline
- Instrumente de marketing, inclusiv e-mail si marketing mobil
- Dezvoltare publicitara, inclusiv publicitatea „Pay per Click”
- Managementul calitatii. Crearea retelelor intre operatorii de turism si partile interesate
- Comunitati de social media pentru destinatii turistice
- Marketing online si social media
- Utilizarea retelelor sociale in turism
- Dezvoltarea mecanismelor de evaluare in turism
- Strategiile de implicare a consumatorilor
- Comunitatile de continut
- Asistenta clientilor prin retelele social media
CUM SE ACCESEAZA
Cele patru manuale sunt disponibile pe website-ul proiectului.
DESCARCA MATERIALE CURS
Jocul video va fi disponibil la finalul anului 2020, pe platforma dedicata
Recenzii
Rata Medie
Evaluare detaliată
Stele 5 |
|
0 |
Stele 4 |
|
0 |
Stele 3 |
|
0 |
Stele 2 |
|
0 |
Stele 1 |
|
0 |
Fii primul care adaugi o recenzie la „COMPETENTE DIGITALE PENTRU MANAGEMENTUL SI PROMOVAREA DESTINATIEI TURISTICE” Anulează răspunsul
You must be logged in to post a review.
Nu există recenzii până acum.